mandag 17. november 2008

bloggejinta

Hva er det jeg driver med? Har sett at så mange har skaffet seg blogg og nå er det ikke så lenge til jeg flytter til Australia, så da hadde jeg uansett tenkt å begynne å blogge. Ble også litt inspirert av malin, så skylder på henne. Idag kom jeg hjem til tomt hus, noe som er veldig uvanlig! Her kryr det jo alltid av folk. Hvor er alle sammen?

Noen timer senere banket det på døren. Litt skummelt, siden jeg var alene hjemme, meen det var bare Fredrik. Vi satt å skravla i noen timer og så på tv, veldig hyggelig. Emma kom hjem fra jobb 23.30 med både film og en pose full av gode skolebrød. Så da ble det filmkos resten av kvelden/natta for oss tre.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hvor i Australia skal du flytte til?

Mette sa...

Til adelaide i første omgang, men skal kanskje til perth å gå skole der :)