fredag 21. november 2008

Singstar, dansematte og kortskalle

Jeg, Henny og Fredrik dro til ottestad for å hente singstar, dansematte, buzz. På veien hjem måtte vi såklart ta turen innom rimi for å kjøpe smågodt, sjokolade og flax julekalender. Flax kalendern var jo helt klart det viktigste! Absolutt verdt å prøve hvis du ikke har kjøpt en enda! Jeg har foreløpi kjøpt 9 siden den kom ut for salg og det er ikke engang 1.desember! Helle sitter sikkert å rister på hodet når hun leser dette.. Men mamma Helle, en dag skal jeg vinne masse masse penger og da skal vi leve et langt og lykkelig liv sammen!

Når vi tre kom hjem var Emma også hjemme.
Hun var gira og hadde kjempe lyst til å prøve ut singstar! Men det eneste singstar spillet vi hadde fått med oss var Norsk på Norsk..Så jeg og svensken tok noen runder med det. Selvom Emma aldri hadde hørt noen av sangene før, var hun ganske flink og fortjener helt klart poeng for innsatsen! Fredrik var så den første til å prøve ut dansematten. Riktignok har han fortalt noen røverhistorier om dansing på bordet i Trysil, men detta var virkelig moro å se!Neste gang du er ute på byen å søker en god danseparter,er Fredrik Backe definitivt den du bør se etter!


Etter litt workout på dansematten satte vi oss ned for å spille kortskalle, moro spill. Men jeg var den store tapern, så det var egentlig ikke så moro. Helle og Thea kom etterhvert hjem de også, og vi alle var veldig sultene. Jeg, Fredrik og Helle gikk for å lage mat, mens Thea og Henny sang singstar for full hals!

Vi lagde spagetti med Helles spesial saus som ser ut som spy. Men den smaker faktisk overraskende godt!
Alt i alt en kjempe hyggelig kveld med gode venner :)

Ingen kommentarer: