onsdag 19. november 2008

Pizzakos

Da jeg våknet lå alle andre å sov, typisk. Helle og Henny våknet noen timer etter meg. Litt senere kom Fredrik å hentet oss, så dro vi ned dit for å hjelpe gutta litt med Get Some releaseparty. De hadde nettop fått 70 plakatetene de hadde bestilt til festen. De ble utrolig freshe! Skal legge ved et bilde senere. Fredrik, Vegard og Henny dro ut for å henge opp litt plakater rundt omkring i Hamar. Mens jeg, Helle og Petter ble igjen hjemme for å lage hjemmelagd pizza til alle sammen. Jeg og Petter klarte jo aldri å bli enige om hva som skulle være i pizzaen. Så det endte med at vi lagde to helt forskjellige pizzaer: Petter spesiale med biffstrimler, paprika, tomat, mais og Mette spesiale med tacokjøtteig, masse ost og masse mais! Hva skulle man gjort uten mais? Finnes ikke en ting mais ikke passer til! mmmmmmm, begge pizzaene var sinnsykt gode! Men min pizza var selvfølgelig best!!!!!!!





Retard Petter med pizza utvalget :)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, din ble best? Du vet tydeligvis ikke hva du prater om når det gjelder pizza Mette. Din pizza så ut som noe en hund bæsja, spiste opp og kastet opp igjen, på deig, med ost og mais. Alle spiste seg mette på min pizza. Get your facts straight, Frøken Journalist

Anonym sa...

Enig, pizzan din var gay Mette

Anonym sa...

enig med petter, bæsja ut. fikk lyst til å kaste en drink i trynet ditt med det første jeg så den, var vanskelig å holde seg. er fortsatt litt provosert

Anonym sa...

... og mais er GAY

Anonym sa...

ekke anonym, det er vegard

Mette sa...

Haha, vanskelig å skjønne at det var deg, Vegard! Og hyggelig at alle sitter hos gutta å rotter seg sammen mot meg..Helle hva har du å si i denne saken?! Jeg vet hvertfall at jeg har en trofast fan av pizzaen min og det er meg selv! Jeg bryr meg ikke om hva dere sier........................

Anonym sa...

Nå er dere ondskapsfulle mot stakkars lille Mette! Såklart støtter jeg deg, og pizzaen din. Jeg er spesielt skuffet over deg Vegard, du skal liksom være overhodet i denne familien..

Anonym sa...

1-0 til Far!