tirsdag 25. november 2008

kos

Idag var dagen da jeg hadde tenkt å gjøre unna litt ting. Første mission var å finne en kul lue. Jeg fikk med meg Helle til å dømme. Vi var innom boards and more og format. Det var maange luer jeg hadde lyst på, men siden jeg ikke er dattera til Røkke hadde jeg kun råd til å kjøpe en lue. Det var et hardt valg, men jeg endte opp med en lilla og blå Burton lue. Den var utrolig fresh og helle sa den matchet mine vakre øyne. Etter det dro jeg alene på maxi for å titte litt. Jeg var først innom H&M for å ordne litt ting og sjekke når jeg skal jobbe neste gang, så gikk jeg på bik bok, der møtte jeg den kule Anettejinta! Hun var ute etter å kjøpe seg en ny jakke og siden det var 50% på jakker på bik bok passet det henne ypperlig! Jeg hjalp henne litt med valget og det endte med en svart lekker jakke. Vi gikk litt rundt til vi møtte på ilmi. Vi var med henne en liten stund å dro på fattigmann å kjøpte kaker og donuts. Naaaam. Jeg skulle møte Marit like etterpå, så Anette kjørte oss to ned til byen. Vi dro på kafe for å drikke iskaffe og for en hyggelig prat.










Anette prøver kule luer på Cubus.

Ingen kommentarer: