torsdag 25. desember 2008

Stuck på ilseng

Da satt jeg her da, å kjeder meg på ilseng. Planen var jo å dra hjem til mine kjære i Hamar idag, men den planen har ikke gått helt som planlagt. Terje, stefaren min, som var privatsjåfæren min på fulltid de to årene jeg bodde her på ilseng, har lagt opp karrieren. Fordi han er syk, så vil ikke mase for mye på han. Og jeg vet ikke hvem andre jeg skal mase på da? Så det ser ut som jeg må være her en natt til. Vi hadde nettop besøk av tanteungen min, Anniken, som nå er blitt et halvt år. Hun er så utrolig søt! Så det var ganske hyggelig :) skal prøve å gjøre det beste ut av denne kjedelige dagen, så jeg og Nadja skal se "Mamma mia" etterpå og synge litt singstar. Stort mer enn det går det ikke ann å finne på her på ilseng.


Lille Anniken :)

Ingen kommentarer: