tirsdag 2. desember 2008

En flytter ut, en ny flytter inn

Det har gått noen dager siden jeg skrev her sist. Typisk meg å være engasjert de første dagene når jeg lagde meg blogg, men etter en liten stund er det ikke like moro lenger.. Men jeg prøver nå å begynne igjen:

Idag har jeg vært en tur på maxi med Helle, men nå er vi begge offesielt blakke, så den turen varte ikke lenge. Vi dro opp til Get Some gutta etter det, det var veldig trivelig. Jeg lurte gutta godt med en dårlig spøk. Noe jeg fikk svi for senere på kvelden.. Fredrik kjørte meg hjem fordi han skulle plukke opp Henny. Vel hjemme satt jeg i stua med Silje og Emma å pratet litt og fikk i meg en matbit. Thomas kom så en tur innom for å hente gammel post, noe det var en hel haug av her. Thomas bodde her før, men han har vel aldri giddet å melde om adresseforandring. Vi jentene i huset har vært trofaste lesere av herrebladet FHM det siste halvåret takket være det. Noe vi har hatt mye glede av. Husker hvor populær jeg var på stranda i sommer fordi jeg hadde med et utvalg av FHM blader. Både jenter og gutter stømmet til. Men nå skal Thomas faktisk flytte inn her igjen for en liten periode. Emma flytter som kjent ut snart, noe som er veldig trist..Kommer til å savne Emma jette mycke! Så da flytter Thomas inn for en eller to månder. Så det kan bli hyggelig!

Ingen kommentarer: