fredag 5. desember 2008

Svenske besök

Når jeg kom hjem fra jobben istad var det fullt hus! Masse jenter og to svenske herremenn, Mathias og David, som er kompisene til Emma. Mathias har jeg hilst på för, da vi var i Göteborg i sommer, trivelig kar! Mens david var et ukjent fjes.. De skal være her i hele helgen, så det blir nok hyggelig. Emma har for anledningen lånt bort rommet sitt til gutta og sover hos helle, sånn hvis noen lurte? Det er alltid husromom hos oss :) Vi satt på stua for å se på Fuuuucking Åmål, for at svenskene skulle föle seg litt hjemme. Senere gikk jeg og henny inn på soverommet for å se på The Hills på sengekanten. Håper alle som har sett på The Hills hater Spencer like mye som jeg gjør!!? Vel, i morgen blir det Get Some konsert, noe vi alle ser sykt fram til! Regner med jeg ser de fleste yngre innbyggerne i Hamar by på hydranten i morgen, inkludert Einar Busterud!

2 kommentarer:

Anonym sa...

gromme greier

Malin Christine sa...

jeg hater spencer! H-A-T-E-R