søndag 21. desember 2008

2 uker, 3 dager og x antall timer..

Etter at Mette har mast på meg i ukesvis om at jeg er nødt til å begynne å skrive på bloggen tenkte jeg at det endelig var på tide.. Jeg er egentlig ingen stor fan av blogger men for min kjære venninne Mette skal jeg prøve å gjøre en innsats :-) Egentlig har jeg ventet på å få litt inspirasjon før jeg skriver, men nå, klokken kvart på 5 natt til søndag virker som et perkekt tidspukt å starte på siden jeg blir sittende oppe alene i hverfall 5 timer til før noen våkner og holder meg med selskap.. Man skulle kanskje tro at jeg akkurat har kommet hjem fra nach, men sannheten er at den siste uka har vi jentene i furnesveien stått opp tidlig for å trene pilates, vært sunne og startet et nytt og bedre liv, så i går kveld var jeg så sliten at jeg sovna før klokka 11. Det er herlig å endelig få sove tidlig etter mange år med å sitte oppe hele natta og sove til 4 dagen, men en ulempe med denne nye og sunne livsstilen er derimot at jeg er lys våken klokka halv 5 hver morgen, å må sitte oppe alene til Mette og Thea er klare for pilates klokka 10..

Om 2 uker, 3 dager og x antall timer reiser jeg til Australia med storebroren min Eirik som jeg og Mette skal bo hos mens vi er i Adelaide. Mette kommer alene et par dager senere som den ensome taperen hun er! Hadde jeg vært rik skulle jeg likt å betalt et tv crew for å følge Mette som aldri har flydd alene før gjennom en 30 timers lang flytur innom 3 ulike kontinenter helt alene, men siden jeg kanskje er tidenes blakkeste person får jeg heller være takknemlig for at Mette skal fly Oslo-London-Sydney-Adelaide, og ikke gjennom Bangkok slik som meg og Eirik. De gale Tai-mennene hadde sikkert
prøvd å kidnappe søte blonde Mette med en gang!

Ingen kommentarer: