søndag 14. desember 2008

kosekveld med go jinten

Det er fullt kjør på jobben for tiden og alle er i full gang med juleshoppinga virker det som. Bortsett fra meg. Typisk. Jævelig typisk meg å alltid være ute i siste liten og julegaver er intet unntak. Jobba i hele dag og når jeg kom hjem fra jobben var jeg sinnsykt sliten.. hooooh. Jeg ble heldigvis kjørt hjem av ei på jobben. Men da jeg kom hjem var det ingen hyggelig overraskelse som ventet på meg..
Det var en låst dør! Kom meg heldigvis inn i gangen, men ikke lengre enn det.. Så der satt jeg, skrubbsulten som jeg var og hold på å tisse på meg!

Etter jeg hadde ligget som en død fisk i trappa en times tid kom endelig Helle og Henny hjem å låste opp for meg. For en glede!! De dro desverre etter en liten stund for de skulle ut på fæst å drækka! Jeg fikk slappet av en liten stund, så kom ilmi på besøk. Litt senere kom også Malin. Vi bare slappet av å pratet om alt mulig rart og så på tv. Veldig hyggelig da :) Senere så vi på sweeney todd. Den var faktisk ganske bra! Haha, i sommer leide jo jeg og Hanna den, men vi gadd aldri å se den ferdig fordi..vi trodde den var kjedelig. Men det var den altså ikkeeeeeeee. Ilmi hadde bestilt taxi til 1, mens malin hadde litt problemer med å komme seg hjem, men det ordna seg tilslutt. Ordner seg ælltids for snille jinter!

Nå har Malin dratt og jeg er alene hjemme! Men snakka med en dritings Helle istad, så håper virkelig hun kommer hjem snart! Jeg prøvde å lokke henne hjem med et par brente pizza biter og noen potetgullrester som ligger her, men spørs om det er bra nok for den kresene jenta. Ikke alle som er som meg desverre, som spiser alt de kommer over.

Ingen kommentarer: