mandag 22. desember 2008

Endelig bestilt reisen!

Jeg vet jeg skulle ha bestilt den for lengst og alle jeg har snakket med syns jeg er rar fordi jeg ikke har bestilt den enda. Men nå, litt over 2 uker før jeg skal dra bestiller jeg altså flybillettene. Caroline som jeg jobber med skal også til australia nå i januar, hun bestilte reisen sin for leenge siden. og den kosta 13 tusen. Jeg har sjekka ut litt priser på flyturen de siste mnd og jeg fant masse til 11 tusen. Kul som jeg er gikk jeg rett til Caroline å brifa litt fordi jeg hadde funnet meg så billig reise. Men den måtte jeg svi for, for såklart når jeg faktisk skulle bestille reisen finner jeg jammen meg ikke noe til billigere enn til 15 tusen! Det var en dyr pris å betalte, men det er prisen jeg må betale for at jeg er så treg og skrytete. Avreisedato er da 11. januar, det er sykt kort tid til! Føler jeg har så masse å ordne før reiser, og ikke minst alle vennene jeg vil si hadet til! Kommer til å savne dere dypt! Derfor er jeg så glad for at jeg hvertfall har en trofast venn med på reisen, som jeg kan grine og le sammen med. Helle, har også begynt å skrive på bloggen nå. Det har jo hele tiden vært planen at vi begge skal skrive her om vårt spennende liv i Australia. Vi tenker på å skifte blogg adresse, men hva faaan skal vi skifte til? Noen forslag? Er så kjedelig med noe som metteoghelle.blogspot.com. Så vi er åpne for alt! Om noen har noen forslag blir Helle veldig glad.

Ingen kommentarer: