tirsdag 6. januar 2009

Gode venner

Er så digg å ha fri fra jobben de siste dagene før jeg drar og bare bruke dem til å slappe av med gode venner! Idag sto jeg opp rundt ett tiden og litt over 2 kom ilmi på besøk. Vi satt å skravla og så på tv en god stund. Senere dro vi på butikken for å lage en romantisk middag for oss to. Vi hadde ikke helt bestemt oss for hva vi ville ha, men det spilte ingen rolle bare det var et enkelt og super godt måltid! vi endte opp med å lage løvbiff med pommes frittes og bernaisesaus til, naaam det var digg! Dessert måtte vi såklart også ha og det ble sjokoladepudding! Etter det herlige måltidet kom Nina på besøk, litt senere kom også Hanna. Vi alle satt å snakka hos meg en god stund helt til hanna ble utolmodig å sa "hallooo? skulle vi ikke dra på kafe idag? kom igjen da, vi drar nå!?" så da dro vi da. Meen poesi var stengt og alle tiders var det 20 års grense på, og hverken lille Nina eller Hanna er jo 20, så da droppa vi det i frykt for at vi skulle få noe pes, selvom det helt sikkert hadde gått bra. Så vi dro å kjøpte oss godteri og dro hjem til meg igjen. Aleksandra og Henny kom også på besøk senere. Aleks tok med en halv kilo non-stop, noe som endte med at jeg ligger her i senga å er sykt kvalm for jeg har spist for mye godteri. Man kan ikke legge fram sånt forran meg, klarer ikke å beherske meg!

Ingen kommentarer: