søndag 11. januar 2009

Hallo Australia, goodbye Norway

Shiiit, nå skjer det! Etter mye hit og dit, stress og mas, så har endelig dagen kommet! Om en time skal familien kjøre meg til gardermoen. Jeg gleder meg som en liten unge, samtidig som jeg gruer meg litt også. Reisefeberen har hvertfall kommet for lengst! Det værste blir vel all ventingen. Skal vente på alle steder jeg mellomlander!!! Nå overdriver jeg litt, for jeg skal bare mellomlande på to steder, men hertfall det værste blir nok å være på Sydney flyplass i 11 timer, i London skal jeg bare vente i 2 timer. Først når jeg så at jeg skulle være så lenge i Sydney tenkte jeg "wooho, 11 timer i sydey kan bli fuuun!" Men jeg kommer dit kl 8 på kvelden og flyet går kl 7 morgenen etter, så det blir nok bare til jeg at jeg må finne meg en liten krog og slå leir der. Men hørt det er en stoor flyplass, så satser på det går bra?! Hvem skal møte meg når jeg kommer fram til Adelaide egentlig? Håper da virkelig du stiller opp da, Helle? Jeg har stressa så mye, så glemte helt å sende mld til Helle om når jeg kommer fram! Så sendte mld for noen timer siden på facebook, for helle har ikke mobil nå. Så jeg håper da virkelig Helle, Eirik og Brody stiller opp? Hvis ikke vet jeg ikke hva jeg gjør!!! IKKE GLEM MEG, HELLE, KL 08:50 PÅ TIRSDAG! Og idag er det søndag! Tenk at reisen tar 3 dager! Eller ikke riktig 3 dager, pga forskjellige tidsoner. Men uansett mere nok.

Glemte å skrive om den lille avslutingen min som Christian og ilmi arrangerte her om dagen på bowlingen. Det var veldig hyggelig, selvom Christian og kompisene ikke kunne komme allikvel. Men Christian kom jo innom en tur for å si hadet, så det var hyggelig!
Anette, ilmi, Henny, Fredrik, June og Hanna stilte hverfall opp. Det var veldig moro, selvom jeg er VM i dårlig til å bowle.




Ingen kommentarer: