mandag 5. januar 2009

Vaske huset på natta ELL

Klokka er nå snart 4 på natta og jeg er alene hjemme i det stoore huset vårt..Henny flytta tilbake til ottestad idag, Thea er i løten og Helle dro jo til Australia idag. Så da er det bare mette dvergen igjen her. Og hva i all verden skal man finne på klokka 2 om natta når man er sykt rastløs og det er ingen å leke med? Jo, jeg bestemte meg for å bruke energien på noe fornuftig. Vurderte om jeg skulle ta meg et par løpeturer rundt huset, men det er også litt skummelt siden det er litt for mange rånere som kjører forbi huset på denne tiden av døgnet. I frykt for at en kul råner skulle kidnappe meg så beste jeg meg for å begynne å vaske huset! Nina la igjen noen crazy cder her igår, noe jeg har utnytta på det høyeste. Jeg har virkelig kost meg med dansing og syning mens jeg vasket. Marit ringte meg så jeg skravla med henne en time istad, det hjalp litt. Men merker jeg fortsatt ikke er helt klar for senga, så prøver å vaske litt mer. Szia!

1 kommentar:

Nina sa...

jeg bare visste at de cd'ene ville komme til nytte ;p