fredag 2. januar 2009

trivelig trivelig

Idag våknet jeg av at en stemme skrek inn på rommet mitt "Mette, er du våken?! Det er krise!" Helle hadde nettop fått en telefon fra hu mor om at hun måtte dra til australia nå på søndag istedet for torsdag for alle flyene var full booka! Så da måtte hun plutselig pakke alt og flytte ut alle møblene innen i morgen! Litt stress, siden det kom så uventa, men helleboy fikser det meste! Alle jentene må da ta en roadtrip til gardemoen på søndag, jeg kommer sikkert til å hylgrine, selvom jeg kommer etter til australia kun en uke etter henne!

Like etter jeg kom hjem fra jobben kom ilmi og ida på besøk. Det var såå hyggelig å se igjen ida igjen, har omtrent ikke sett henne siden hun flytta til oslo! ilmi ser jeg veldig ofte, men jeg blir alltid like glad for å se henne! ilmi dro litt tidlig fordi hun skulle på bursdagen til Mathias. Mens jeg og ida dro på kafe for å få litt kvalitetstid sammen og skravle litt mer. Vi satt å mimra og koste oss :)

Ingen kommentarer: