torsdag 29. januar 2009

En merkelig oppdagelse!

Mette og jeg er fortsatt like solbrente, og derfor har vi kun vært ute for å gå på butikken idag. Vi trenger desperat å skaffe oss en vifte til soverommet, og det var mens vi var for å kjøpe det at vi gjorde denne merkelige oppdagelsen! Når vi kom inn i butikken begynte jeg med en gang å lete etter en vifte, mens Mette gikk rett bort til godterihylla. Der ble hun stående helt til jeg kom og kjeftet på henne, slik at hun skulle legge fra seg litt sjokolade. Dette skjedde flere ganger mens vi var inne i den store butikken, og jeg ble stadig nødt til å kjefte på henne, slik at hun ikke skulle kjøpe så mye merkelig godteri med masse e-stoffer, som Mette er så fan av ! Det var da vi begge oppdaget av jeg hadde blitt den ansvarlige moren, mens Mette var blitt den lille 7åringen min. Dette er egentlig ikke en ny oppdagelse, jeg må alltid ta litt anvar for Mette, siden hun ikke er så flink til å gjøre det selv, men nå er det virkelig gått for langt! Er det bare Mette som savner moren sin sånn, eller er det jeg som begynner å bli verpesyk? Uansett, merkelig er det !

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei!
Ja Mette savner meg sikkert veldig.Hun hadde en streng oppdragelse,så hun tar det sikkert igjen nå.(he,he)Bra du tar ansvar Helle!Ellers misunner vi dere,i går hadde vi minus 15 kuldegrader.Hadde ikke hatt noe i mot å ha pluss 40 grader istendenfor.Kos dere fortsatt og pass godt på datteren din (min)
Hilsen Laila