lørdag 3. januar 2009

HAMAR

Det er min siste helg i hamar, og den må såklart brukes på gode venner! ilmi, ida, iselin, katrin, emma, hanna, anette, helle, henny, nina, silje, aleksandra og mathias er noen av de som var her igår. Og det var såå koselig! Alle jentene som jeg hadde russebil med var her, bortsett fra kk. Aleksandra hadde jeg ikke skravla med på leenge, så vi klarte jo aldri å holde kjeft og slutte å mimre. Så det skal bli hyggelig å dra på kafe med henne til uka! Vi var litt trege, så kom oss ikke på byen før i 1 tiden tror jeg, og utestedene i Hamar stenger jo som kjent kl 2. Men det var veldig dårlig ute, så tror ikke jeg var på byen lengre enn 15 min uansett. Vors og nach er jo som regel hele moroa! Var på nach hos Petter og de, er litt usikker på om de egentlig hadde noe nach? Tror vi bare stakk dit, for vi regna med at dem drakk, noe de ikke gjorde. Men det var hvertfall veldig artig! shit, så mye jeg lo! hohooo

Ingen kommentarer: