onsdag 7. januar 2009

Furnesveien 13, byeee!

Jeg sparer alltid det kjedeligste til slutt, så idag var det påtide å pakke! Ikke bare pakke til reisen, men også et flyttelass! Jeg trodde mamma og dem skulle komme hit på fredag for å hjelpe meg, men neida, de kommer i morgen!! Så da hadde jeg plutselig litt dårlig tid! Ingen som jobber med å hjelpe stakkarer som meg med å pakke flyttelass da? Burde jo vært en jobb det også?! Det ble 9 svarte søppelsekker med klær bare.. og allikvel så har jeg masse klær på ilseng og det jeg skal ta med til australia. Visste ikke at jeg hadde så mye klær jeg?
Vel, det å rydde ut og ta ned ting fra veggen i rommet til meg og henny var det værste..ikke fordi vi har så mye (eller vi har jo det), men mest fordi det er verdens beste rom og jeg kommer til å SAVNE DET! Eller jeg kommer til å savne hele Furnesveien 13, for et hus, og for en gjeng! Alltid noe som skjer i huset vårt. Både positivt og mystisk, har skjedd for mye rart i det huset egentlig..Alle som kjenner oss har vel hørt om blodmannen. Så jeg lurer på: blir blodmannen værende igjen i huset? Eller flytter han også når vi flytter? hmmm

Dvergrommet vårt: Jeg og henny delte brodelig dette rommet. Et mer hjemmekoselig rom skal man lete lenge etter!


En annen kjedelig ting jeg gjorde idag var å dra på salong gullhår for å vokse meg. Har alltid syns det er forferdlig pain med voksing, så idag ble jeg veldig overrasket! Det er så bra atmosfære på salongen og dama som jobba der var kjempe hyggelig. Så mens hun voksa meg, sovnet jeg nesten. Hadde alle ting man gruer seg til gått så bra, hadde jo livet vært en dans på roser. hohoo

Ingen kommentarer: